RSS

En av utmaningarna avklarade för i år!

28 Oct

Tadah! Igår lyckades jag klara av Goodreads-utmaningen att läsa 100 böcker i år.

Goodreads reading challenge 2015

Så nu har jag alltså Läsutmaning 2015 kvar samt målet att avsluta första utkastet av ett manus. Den första är jag osäker på om jag kommer att klara av alla punkterna och den andra är jag väldigt säker på att jag inte kommer att hinna med.

Men än är ju året inte slut! Planerar ju också att vara ledig större delen av december så vem vet, bebisen kanske inte kommer förrän i januari och då har jag en månad av ledighet som jag kan njuta av🙂

 
4 Comments

Posted by on October 28, 2015 in Blandat

 

4 responses to “En av utmaningarna avklarade för i år!

  1. delena21

    October 29, 2015 at 13:46

    Grattis!Bra jobbat.

     
  2. CharlotteC

    October 30, 2015 at 11:00

    Tjoho, bra jobbat! Jag har redan insett att jag inte kommer klara att läsa mina planerade 30 böcker i år – har 10 kvar och massor av annat som äter skrivtid!🙂 Synd att du inte hinner få klart ditt manus – det får vi lösa nästa år när vi kör våra bebis/skriv-träffar!😛

     

Leave a Reply

 
