RSS

Nytt i hyllan – Mys i det kalla vädret

07 Nov

Under veckan hittade två överraskningar hem till mig.

Nytt i hyllan november

Sofia Fritzsons fina novellsamling Det har alltid varit du kom i torsdags och förgyllde min kväll. Jag hade ju tänkt köpa den men nu fick jag den gratis istället så jättestort tack Fia! Fina visitkort också! Har redan läst några av novellerna och jag blir återigen imponerad över hur bra hon skriver.

Miniatyrmakarens omslag är ju bara såååå snyggt. Härlig textur dessutom. Har hört mycket gott om den så den ska bli spännande att läsa!

Fick även en väldigt fin hälsning av Sofia i boken!

Nytt i hyllan november2

 
1 Comment

Posted by on November 7, 2015 in Nytt i hyllan

 

One response to “Nytt i hyllan – Mys i det kalla vädret

  1. Sofia Fritzson

    November 8, 2015 at 13:08

    Tack själv, tänk så många av mina manus du har läst🙂

     

Leave a Reply

 
