RSS

Boksläpp jag ser fram emot vecka 47

15 Nov

Nästa vecka är väldigt lugn för min del. Lika bra det då jag redan har så många böcker jag vill läsa 🙂

Angels Twice Descending The Game of Lives The Vanishing Throne

Cassandra Clare & Robin Wasserman  – Tales from the Shadowhunter Academy #10 – Angels Twice Descending
Sista delen i novellserien om Simons tid på skolan. Åhh, kommer att sakna dessa noveller! Ser dock väldigt mycket fram emot Lady Midnight!

James Dashner – The Mortality Doctrine #3 – The Game of Lives
Sista boken i trilogin. Hm…. vet inte om jag är så sugen på denna faktiskt. Varje ju så längesen jag läste förra boken att jag har glömt bort det mesta. Tycker dessutom att det är lite löjligt när programmering framställs som värsta magin.

Elizabeth May – The Falconer #2 – The Vanishing Throne
Var ett tag sen jag läste första boken The Falconer men vad jag minns så tyckte jag att den bara var okej. Är lite nyfiken på fortsättningen men tror inte att jag kommer att köpa den, möjligen plocka upp den om jag ser den i bibblan. Omslaget är snyggt i alla fall 🙂

 

 

 
Leave a comment

Posted by on November 15, 2015 in Veckans YA-boksläpp

 

Leave a Reply

 
