RSS

Boksläpp jag ser fram emot vecka 48

22 Nov

Släpps inte så många böcker nästa vecka och jag hittar ingen som jag känner att jag måste läsa. Är dock lite intresserad av dessa:

Rules for 50/50 Chances Legacies Reborn Queen

Rules for 50/50 Chances av Kate McGovern
Vill man veta när man ska dö? Eller ja, rättare sagt om man bär på en hemsk sjukdom som garanterat kommer att förstöra ens liv förr eller senare? Huvudrollen i boken har 50% sannolikhet att bära på samma genetiska sjukdom som sin mor och hon vet inte vad hon vill göra med sin framtid.

Legacies Reborn (Lorien Legacies: The Lost Files #13) av Pittacus Lore
Har inte läst en enda av extraböckerna till den här serien men någon gång lär jag väl göra det eftersom jag gillar serien 😀

Queen (The Blackcoat Rebellion #3) av Aimee Carter
Åh, man kanske ska börja läsa serien nu när hela är släppt. Har inte läst något av författaren tidigare men har varit lite nyfiken på den här serien sedan första boken släpptes.

 

 
Leave a comment

Posted by on November 22, 2015 in Veckans YA-boksläpp

 

Leave a Reply

 
