RSS

Boksläpp jag ser fram emot vecka 51

13 Dec

Ännu en ganska lugn vecka med tre uppföljare jag är intresserad av.

Frozen Tides Untamed UnBound

Frozen Tides (Falling Kingdoms #4) av Morgan Rhodes & Michelle Rowen
Har än så länge bara läst första boken men det är för att jag vill vänta tills hela serien är ute innan jag slukar den. Fast frågan är om jag orkar vänta tills år 2017 innan jag plockar upp denna serie igen. Recension på första boken har ni här.

Untamed (Splintered #3.5) av A.G. Howard
Åh, ännu större inblick i serien samt en epilog!!! Jag tyckte ju att serien slutade bra redan så den här ska bli spännande att läsa. Recension på första boken i serien har ni här.

UnBound (Unwind Dystology) av Neal Shusterman
Jaha… det är tydligen veckans tema att släppa extranoveller/epiloger till redan avslutade serier. Säger samma sak här, tyckte att Unwind-serien slutade bra men det ska bli spännande att läsa mer om hur karaktärerna har det. Första boken i serien har jag recenserat här.

 

 

 
Leave a comment

Posted by on December 13, 2015 in Veckans YA-boksläpp

 

Leave a Reply

 
