RSS

En besynnerlig trailer

16 Mar

Har ni sett att trailern till filmatiseringen av Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children  (eller Miss Peregrines hem för besynnerliga barn som den heter på svenska)? Det är ju Tim Burton som står bakom den så det ska bli riktigt spännande. Även om jag tyckte att själva berättelsen i bokform inte riktigt levde upp till allt beröm den har fått så är jag väldigt sugen på att se filmen. Faktumet är att trailern fick mig till och med bli sugen på att läsa andra boken i serien.

Älskar att det är så färgglatt medan musiken och stämningen ger en kuslig känsla. Vidare så kan jag inte låta bli att föreställa mig Asa Butterfield (han som spelar huvudrollen Jake) som supersmart efter att ha sett honom i både Ender’s Game och A Brilliant Young Mind :p

 
3 Comments

Posted by on March 16, 2016 in Blandat

 

3 responses to “En besynnerlig trailer

  1. Lena C

    March 16, 2016 at 11:13

    Kom inte ihåg att det skulle komma en film av boken, men den här måste jag bara se! Bara att vänta till hösten då🙂

     
  2. Lena

    March 16, 2016 at 11:41

    Det här ser ut att bli riktigt bra. Filmningen ser superfin ut!

     
  3. CharlotteC

    March 17, 2016 at 09:36

    Jag gillade ju verkligen boken (särskilt konceptet med fotografierna) och ser SÅ fram emot filmen!!!

     

Leave a Reply

 
