RSS

En mycket lyckad första träff!

27 May

Igår var minsann ingen vanlig dag, förutom att vår nybildade skrivgrupp hade vår första träff, så var det även första gången som jag var ute på restaurang och åt middag sedan Dante föddes! Totalt var vi fyra stycken författaraspiranter som presenterade oss själva och delade med oss av våra skriverfarenheter. Alla var så himla trevliga och maten var så god, en alldeles utmärk kväll med andra ord. Planen är att vi kommer att träffas vart tredje vecka vilket kommer att sätta fart på mitt skrivande, hoppas jag.

SkrivgruppDen ljuvliga efterrätten, jag var så hungrig så jag glömde ta bild på pastan jag åt 

Efter träffen kunde jag inte låta bli att skynda mig hem, även om jag visste att Dante var i tryggt förvar hos pappan så var jag ändå lite orolig över att han skulle vara kinkig eftersom han vaccinerades igår.  Men det visade sig att det hade gått hur bra som helst😀

 

 

 
2 Comments

Posted by on May 27, 2016 in Blandat

 

2 responses to “En mycket lyckad första träff!

  1. Veronica A.

    June 1, 2016 at 11:04

    Det var verkligen en supermysig träff, ser redan fram emot nästa🙂

     
  2. Helena

    June 1, 2016 at 11:36

    Roligt att ni fick en bra första träff! Hoppas det ger härliga vitamininjektioner till ert skrivande🙂

     

Leave a Reply

 
