RSS

Hänt i veckan – Skrivgruppsträff och andra trevligheter

19 Jun

Nu gör vi ett försök med att få lite liv i bloggen igen!

Den här veckan har gått ovanligt snabbt eftersom jag har haft en massa roligt inplanerad. Hela 3 besök av vänner och familj samt idag hade vi vårt första “riktiga” skrivgruppsträff där vi gav feedback på varandras texter. Sömnbristen är hanterlig och jag har inte haft några problem med amningen, bara det gör ju det till en toppenvecka😀

Skrivgruppsträffen gick väldigt bra. Jag fick den feedbacken jag behövde för att förbättra min text och alla är så himla trevliga samt kom med bra synpunkter. Eftersom alla skriver och hälften av medlemmarna har gått en skrivutbildning så ligger diskussionerna på en hög nivå. Är verkligen glad över att jag är med i skrivgruppen.

ceasarsalladSmarrig sallad åt jag under träffen😀

Och på tal om skrivandet så har jag kommit igång med att skriva recensioner wohooo! Har hunnit skriva hela 5 recensioner (okej, 4 av dem är minirecensioner) och kommer att börja lägga ut dem under kommande vecka.

Dessutom så fick jag hem två väldigt spännande recensionsexemplar, nämligen dessa:

books19jun

Ser mycket fram emot att läsa dem!

 
Leave a comment

Posted by on June 19, 2016 in Hänt i veckan

 

Leave a Reply

 
