RSS

Otur deluxe

12 Jul

Förra helgen såg jag verkligen fram emot, på lördagen skulle jag fått besök av min kusin och på söndagen var det dags för träff med skrivgruppen (dessutom på ett fik som jag gillar!)

Men det visade sig inte alls vara någon bra helg då:

  1. I lördags kraschade Windows 10 på min dator och gick inte att rädda. Fick spendera större delen av dagen med att installera om och sörja mina förlorade filer (som tur är så har jag backup på det viktigaste)
  2. Kl. 07 på söndagsmorgonen vaknade jag upp med kristallsjukan och fick många jobbiga yrselattacker under hela dagen. Fick tyvärr skippa skrivgruppsträffen som jag hade sett fram emot😦

Nu har jag äntligen börjat få lite ordning på datorn igen och mår bara lätt illamående idag. Har till och med hunnit skriva två minirecensioner som kommer upp imorgon. Stay tuned!

 
4 Comments

Posted by on July 12, 2016 in Blandat

 

4 responses to “Otur deluxe

  1. [Anna]

    July 12, 2016 at 18:34

    Datorer som krashar är verkligen inte kul!! Kristallsjukan är verkligen ingen höjdare heller att få😦 trist att missa roliga saker, du får se till att krya på dig nu!!🙂

     
    • Anna - Boktycke

      July 12, 2016 at 20:22

      Tack! Ja, eller hur! Nu hoppas jag att jag har fått tillräckligt med otur för ett långt tag framöver.

       
  2. Manuskt

    July 14, 2016 at 09:09

    Dubbelt usch på den. Hoppas resten av sommaren blir roligare.

     

Leave a Reply

 
