RSS

Hallå igen från ett monster

14 Aug

Jadu, det där med uppdatera regelbundet går ju sådär. Men men, vi gör ett försök till😀

Det här hänt rätt så mycket sedan jag uppdaterade bloggen sist, bland annat så har jag hunnit fylla 30 samt kommit upp till level 25 i Pokémon Go. Min man ska bara jobba halva nästa vecka och sedan ska han vara ledig i ett år, lyllos honom. Själv så ska jag inte börja jobba igen förrän i oktober så vi kommer att ha 6 veckors gemensamt ledighet wohooo. Synd på att det fina vädret verkar vara över :(

Och på tal om något annat. Har ni sett den “nya” trailern till A Monster Calls (Sju minuter över midnatt)?

Så taggad på den här filmen! Kommer säkert att gråta mängder till den som jag gjorde med boken.

 
Leave a comment

Posted by on August 14, 2016 in Hänt i veckan

 

Leave a Reply

 
