RSS

Tipsa mig om nya bokbloggar!

19 Aug

Sedan jag fick Dante har jag varit ganska så borta från bokbloggsvärlden (eller världen i allmänhet) och nu när min man äntligen också är ledig så får jag mer egentid, wohoo! Känner att jag vill försöka komma tillbaka till skrivandet och bloggvärlden på allvar den här gången. Det har säkert startas många nya fina bokbloggar under tiden jag har varit inaktiv och jag har nollkoll. Därför får ni jättegärna komma med tips på bok/skrivbloggar som ni tycker är bra. De behöver inte vara nystartade, kan ju vara så att jag har missat en bra blogg i flera år också😀

Tack på förhand!

 
4 Comments

Posted by on August 19, 2016 in Blandat

 

4 responses to “Tipsa mig om nya bokbloggar!

  1. Melanie

    August 19, 2016 at 21:26

    Jag följer mest filmbloggar, men skriver själv om både böcker, film och serier. Titta gärna in!🙂

     
  2. Elvira

    August 20, 2016 at 21:12

    En ny blogg jag kommer på – som också är väldigt bra – är annamariaa.blogg.se. Supermysig är den!

     

Leave a Reply

 
