RSS

Poddkalaset i lördags

19 Sep

Så var det avklarat, mitt livs första paneldeltagande samt poddinspelning. Självklart var jag lite nervös innan men när det väl sattes igång så försvann nervositeten och det bara flöt på, riktigt kul och det gör jag gärna om!

Nästan hela min skrivgrupp var där och hejade på, sen var det riktigt kul att träffa och hälsa på författarna man har läst böcker av (Sofie Berthet och Elisabeth Östnäs). Charlotte Cederlund känner jag ju sen tidigare. Tyvärr hann jag inte stanna och lyssna på det sista samtalet men som tur så är den ju inspelat 🙂

poddkalas-meBild av Veronica Almer som är med i min skrivgrupp

 

Nu ska jag satsa stenhårt på att bli utgiven så att jag kan vara med på flera sådana tillställningar! 😀

 
Leave a comment

Posted by on September 19, 2016 in Blandat

 

Leave a Reply

 
