RSS

Ses vi på bokmässan?

20 Sep

Jag sällar mig till kören och skriver om Bokmässan för efter mycket om och men så blev det bestämt att jag ska dit! Den här gången ska jag till och med åka dit på en fredag (gäller att utnyttja föräldraledigheten) och delta i ett event, nämligen Bokfrukost med ett gäng författare och bloggare. Efter det kommer jag att hänga en stund med bästa Sofia Fritzson tills hon överger mig för en annan Anna :p

Så med andra ord så kommer jag att driva omkring ensam på Bokmässan under eftermiddagen och ifall någon vill hänga tillsammans så är det bara att hojta till. Jag är snäll, jag lovar :p

 
8 Comments

Posted by on September 20, 2016 in Blandat

 

8 responses to “Ses vi på bokmässan?

  1. Sharon

    September 21, 2016 at 08:39

    Ajdå skulle jätte gärna vilja ses men ska förmodligen dit på lördagen:/

     
  2. [Anna]

    September 21, 2016 at 11:59

    Åh vad roligt att du ska dit!! Jag missar det som vanligt😦

     
    • Anna - Boktycke

      September 21, 2016 at 19:09

      Vad synd att du inte ska dit! Fast om jag ska vara helt ärlig så är det ganska trångt och svettigt (speciellt på lördag), hoppas på att det blir lite lugnare på fredag😀

       
  3. icafischerstrom

    September 21, 2016 at 13:41

    Jag hänger gärna🙂 Tänkte gå på debutantbloggens grej kl 13, och så Charlottes signering kl 15 men har inga andra planer.

     
  4. Västmanländskan

    September 23, 2016 at 11:48

    Titta förbi bloggrummet i R3!

     
    • Anna - Boktycke

      September 24, 2016 at 11:14

      Ja, tack så himla mycket för tipset! Jag hängde där under fredagen och det var superskönt att få andas ut i rummet😀

       

Leave a Reply

 
