RSS

Hänt i veckan – Förkylning på gång?

23 Oct

Så har ännu en vecka gått där jag princip bara har gått upp -> jobbat -> ätit -> passa Dante -> sova… upprepa. Speciellt jobbigt är det nu när Dante är tokförkyld och vaknar superofta för att han inte kan andas.

Med andra ord så har det inte hänt så mycket (mest för att man inte orkat hitta på något) men här kommer några bilder för att pigga upp.

Fick hem denna fina bok under veckan. Ska bli så spännande att läsa då jag har hört att den ska vara väldigt rå för att vara ungdomsbok :)

Fick hem denna fina bok under veckan. Ska bli så spännande att läsa då jag har hört att den ska vara väldigt rå för att vara ungdomsbok🙂

Har börjat läsa denna och gillar den mycket hittills!

Har börjat läsa denna och gillar den mycket hittills!

Testade för första gången att laga en hel kyckling i min crock pot. OMG, så himla smidigt och gott. Perfekt när man varken har ork eller tid att laga mat.

Testade för första gången att laga en hel kyckling i min crock pot. OMG, så himla smidigt och gott. Perfekt när man varken har ork eller tid att laga mat.

 
Leave a comment

Posted by on October 23, 2016 in Hänt i veckan

 

Leave a Reply

 
