RSS

Hänt i veckan (eller sen sist)

13 Nov

Hur kan tiden gå så fort? Är det ett tecken på att jag börja bli gammal?

Min brist på uppdatering har förklaringen i att jag helt enkelt inte haft tid. Under de senaste veckorna har jag varit förkyld i flera dagar, och när jag väl är frisk så har jag haft fullt upp så tyvärr har blogguppdateringen blivit lidande. Men här kommer en liten sammanfattning på vad som har hänt i mitt liv sen sist.

Nördloppis

loppis

Jag och maken min ställde ut på Lunds nördloppis. Sålde knappt något men det var trevligt och vi blev bjudna på kakor.

Releasefest för Korpgudinnan av Elisabeth Östnäs

releasefest

I torsdags var jag på releasefesten för Korpgudinnan och träffade en massa andra som jag har lärt känna via skrivandet. Himla kul! Och någon gång kommer det att vara jag som sitter i fåtöljen och bli intervjuad!

Skrivgruppsmöte (iaf maten)

skrivgruppsmiddag

Efter releasefesten hade vi bokat in vårt skrivgruppsmöte. Himla trevligt som vanligt! Och väldigt god mat också!

Sen kan jag inte låta bli att nämna hur besviken jag är över valresultatet i USA. Seriöst, hur tänker folk?!!

 

 
1 Comment

Posted by on November 13, 2016 in Blandat

 

One response to “Hänt i veckan (eller sen sist)

  1. Veronica

    November 14, 2016 at 19:08

    Härlig vecka och maten såg ju helt fantastisk ut!
    Ja USA känns väldigt tråkigt och känns verkligen att detta kommer påverka hela världen..

     

Leave a Reply

 
