RSS

På väg mot mot andra sidan jorden

29 Jan

Kommer ni ihåg att jag någon gång under förra året skrev att jag skulle resa bort under 2017? Okej, det gör ni nog inte men i vilket fall så har det blivit dags för mig att åka till NYA ZEELAND!!! Herregud, är så taggad och samtidigt en smula orolig. I skrivandets stund så är Dante superförkyld och att sitta på ett plan med honom i 12 timmar är typ det sista jag vill göra. Sen ska vi “vila” upp oss i Singapore i en dag innan vi ska sitta ytterligare i ett plan i 10 timmar innan vi kommer fram i Auckland. Det kommer minst sagt att bli utmanande och jag ber till högre makter att resan kommer att gå bra.

hobbiton-movie-set-tour-new-zealand-9Ett av de obiligatoriska ställena vi kommer att besöka i Nya Zeeland. Bild tagen från twistedsifter.com.

Med det sagt så är det risk att det kommer att bli tyst(are) här på bloggen i några veckor. Har jag tid över så kommer jag att blogga lite om resan men annars så kommer jag att lägga upp ett par tidsinställda recensioner. Sen om ni är intresserade så kan ni följa mig på Instagram där jag kommer att försöka uppdatera med en bild varje dag om jag kan.

 

 
7 Comments

Posted by on January 29, 2017 in Blandat

 

7 responses to “På väg mot mot andra sidan jorden

  1. Azet

    January 29, 2017 at 13:36

    HERREGUD VAD STORT!!!!Du ska resa till Nya ZEALAND…ÅH GUD!!!!!Vad grymt!!!Ha en jättehärlig resa,lycka till!!!

     
  2. Lena

    January 29, 2017 at 16:24

    Hoppas ni får en riktigt härlig resa.

     
  3. sarasbokblog

    January 29, 2017 at 16:57

    Hoppas att ni får en trevlig resa!

     
  4. Cecilia

    January 29, 2017 at 18:13

    Du får skriva utförligt om allt spännande på Nya Zeeland så jag får några tips. Har velat åka dit under flera år nu. 😀

     
  5. Marie: Mitt skrivliv

    January 30, 2017 at 06:22

    Underbart land! Är det första gången? Jag var där för några år sedan och måste åka tillbaka, sydön var en verklig favorit 👍🏻

     
  6. Lion´s Library

    January 30, 2017 at 13:01

    Vad häftigt! Hoppas det blir en fantastisk upplevelse 🙂 Och att resan dit går bra, trots allt.

     
  7. Veronica A.

    February 2, 2017 at 14:02

    Så himla häftigt! Hade alldeles glömt bort att det var nu du skulle åka. Men jag önskar dig ett spännande äventyr 🙂

     

Leave a Reply

 
