RSS

Äntligen tillbaka till kära kyliga Sverige!

07 Mar

Efter nästan 6 veckor utomlands är jag nu äntligen tillbaka i Sverige. Jag hade ju egentligen tänkt uppdatera lite under resan men jag har tyvärr varken haft tid eller ork så nu för jag skriva järnet, för ja, att berätta om resan är något jag gärna vill göra så att jag själv inte glömmer bort hur härlig den var.

Jag har ju redan berättat om början om resan och den började ju inte särskilt bra med att Dante blev sjuk. När vi landade i Kastrup i morse så tänkte jag att det var så skönt att resan hemåt hade gått så bra. Det enda som var kvar att göra var att hämta våra bagage och vi väntade glatt med de andra passagerarna. En efter en tog de sina väskor och en kvart senare var nästan alla klara utom vi. Efter att ha pratat med personalen fick vi veta att alla väskor från flyget ska redan ha kommit ut, jahopp…

Borttappade bagage alltså, troligen tappades de bort vid bytet i Singapore så vi får väl hoppas att de hittar hem snart.

Smarta som vi är så hade vi våra vinterkläder i väskorna så det blev ganska kallt när vi skulle hem. Som tur var så gick det bra ändå. En sak som jag verkligen har saknat efter att ha varit i Vietnam i 10 dagar är den rena luften och uppfriskande kylan. Borta bra men hemma bäst stämmer verkligen.

Förhoppningsvis så hinner jag skriva ett inlägg om resan idag. Om inte så blir det imorgon, stay tuned!

 
1 Comment

Posted by on March 7, 2017 in Blandat

 

One response to “Äntligen tillbaka till kära kyliga Sverige!

  1. Azet

    March 7, 2017 at 14:03

    Wohooo you are back!!!Så glad jag är för dig.Det måste ha varit fantastiskt!

     

Leave a Reply

 
