RSS

Jag som hade så många planer

22 Apr

Alltså… ibland så vet jag verkligen inte var tiden tar vägen… jag hade så många planer för bloggen, massor av recensioner och roliga inlägg. Istället så blev det… ingenting.

Shit… life happens, det har varit fullt upp här med jobb, lektörsläsning, barnpassning och skrivande. Men nu ska bloggen få lite mer kärlek igen. Har flera böcker som jag inte hunnit recensera och jag ska försöka komma ifatt. Hädanefter ska jag försöka skriva en recension så fort jag har läst boken för annars blir det liksom inte av. I bästa fall kommer det en uppdatering imorgon, annars blir det under början av nästa vecka. Jag lovar! 😀

 

 

 
3 Comments

Posted by on April 22, 2017 in Blandat

 

3 responses to “Jag som hade så många planer

  1. Bokstund

    April 22, 2017 at 15:02

    Ja, det blir ju lätt så. Ligger också efter med recensioner… Men det blir nog bra ändå! 🙂

     
    • Anna - Boktycke

      April 23, 2017 at 16:28

      Haha, tror att det är ett vanligt problem bland bokbloggare men nu ska jag försöka skärpa mig 🙂

       
      • Bokstund

        April 23, 2017 at 16:31

        Bättre sent än aldrig! 😉

         

Leave a Reply

 
