RSS

Ännu ett år äldre

20 Jul

När jag var 15 år gammal så trodde jag att livet skulle ta slut efter 30. Det är då man bara jobbar, tar hand om gnälliga barn, pratar om aktier och trädgårdsarbete. Mycket av det har ju blivit sant för mig, i alla fall de två första punkterna. Men jag hade så fel om att livet skulle vara över. Det är ju faktiskt nu som det börjar bli riktigt intressant 🙂

Idag fyller jag 31 och det firas med att vi äter på en restaurang som jag har varit nyfiken på jättelänge. Bilder och recension kommer upp imorgon. Visste ni förresten om att en gång för flera år sedan försökte jag och min kusin på oss att göra en matblogg? Vi orkade bara skriva ett inlägg var innan vi la av haha. Men idag fick jag för mig att besöka den och den är faktiskt ganska trevlig 🙂 Är ni nyfikna kan ni kika in på Mattycke.

 
5 Comments

Posted by on July 20, 2017 in Blandat, Vardag

 

5 responses to “Ännu ett år äldre

  1. Vargnatts bokhylla

    July 20, 2017 at 17:37

    Grattis! 🙂

     
  2. Elinasbokliv

    July 20, 2017 at 18:34

    Grattis Grattis!! 😀 Hoppas du haft en bra dag!!

     
  3. Lion´s Library

    July 20, 2017 at 19:26

    Grattis! 🙂

     
  4. sizzen

    July 20, 2017 at 20:56

    GRATTIS!!

     
  5. Bokstund

    July 20, 2017 at 23:30

    Grattis! 😀🎉🎂 Och kul med en matrecension, den ser jag fram emot att läsa 😊

     

Leave a Reply

 
