RSS

Städning pågår

24 Jul

Hur kan man bli så trött av att städa? De senaste dagarna har det varit totalt kaos i lägenheten, jag har knappt kunnat kommit åt min dator så därför har bloggen fått stå tomt. Nu är det äntligen lite mer ordning och jag har fått iordning min nya datorplats. Men det är fortfarande såååååå mycket att sortera och rensa. Jag som hade tänkt ta det lugnt under semestern…

 

Så här såg det ut för ett par dagar sedan, och det var innan vi hade tagit fram allt ur hyllorna för att sortering.

 

Fick även hem ett recensionsex av en bok som jag har varit intresserad av ganska länge. Tack Modernista!

 
Leave a comment

Posted by on July 24, 2017 in Vardag

 

Leave a Reply

 
