RSS

Nya utmaningen, 1500 ord per dag

07 Aug

Hur kan hälften av min ledighet redan ha passerat?!! Nu gäller det minsann att lägga på ett kol när det gäller skrivandet om jag ska kunna hålla min deadline i augusti. Mitt mål är att få klart första utkastet på manuset som just nu har arbetsnamnet Drömvävaren. Jag är ledig i exakt tre veckor till så om jag skriver 1500 ord per dag så blir manuset cirka 50 000 ord vilket är vad jag har planerat.

1500 ord per dag, det ska jag minsann se till att fixa! För att sätta press på mig själv kommer jag att uppdatera statusbaren i högernavigeringen varje kväll efter avklarad skrivpass. Håller nu tummarna att motivationen håller!

 

 

 
6 Comments

Posted by on August 7, 2017 in Skriva, Vardag

 

6 responses to “Nya utmaningen, 1500 ord per dag

  1. Lion´s Library

    August 7, 2017 at 19:58

    Lycka till! 🙂

     
  2. Bokstund

    August 10, 2017 at 18:00

    Drömvävaren låter spännande! Lycka till 😄

     
    • Anna - Boktycke

      August 10, 2017 at 19:19

      Tack! Tycker själv att det är en rätt så spännande berättelse 😀

       
  3. Veronica A.

    August 13, 2017 at 19:32

    Det fixar du 🙂 Heja Heja!

     

Leave a Reply

 
