RSS

Hur det har gått med skrivande första veckan

14 Aug

Som nämnt i det här inlägget så har jag som mål att under de resterande dagarna av föräldraledigheten skriva 1500 ord per dag (förutom första dagen). I början gick det jättebra och jag skrev till och med mer än förväntat. Men sen kom bakslaget när Dante sov jättedåligt en natt och jag led av huvudvärk hela dagen. Sedan kom helgen då vi var på utflykt i Köpenhamn och på söndagen for vi runt på massa visningar. Så från att ha legat plus så ligger jag nu minus buhhh.

Så här ser många ord har jag hunnit skriva under första veckan av utmaningen. 

Men men, jag ser inte striden som förlorad, snarare tvärtom. Imorgon börjar inskolningen av Dante och förhoppningvis så blir han (och inte jag) så trött av det att han lägger sig tidigare.

 
1 Comment

Posted by on August 14, 2017 in Blandat, Skriva

 

One response to “Hur det har gått med skrivande första veckan

  1. charlottecederlund

    August 14, 2017 at 20:18

    Grymt bra jobbat tycker jag!!! (y) Det kommer alltid dagar då man helt enkelt inte får till det, bara att köra på då! Spännande med inskolning, vår drar igång på torsdag – både peppad och nervös! 😛

     

Leave a Reply

 
