RSS

Hänt i veckan – Det kliar…

12 Nov

Minns ni förra söndagen där jag skrev att jag kände mig dålig. Det visade sig att Dante har smittat mig med sina höstblåsor och jag blev rejält sjuk. Det värsta var alla de svidande och kliande blåsorna jag fick överallt på händerna och fötterna. När det kliade som mest så funderade jag på att amputera bort mina armar. Som tur är så blev det bättre på torsdagen och nu ser mina händer ut som om de inte har blivit smorda på 100 år på grund av alla ärren och skinnömsning, yay…

Nåja, under veckan köpte jag den första expansionen till Mansion of Madness 2nd edition som numera har blivit mitt favoritspel (och som jag har spelat tre helger irad). Spelade ett nytt scenario igår och det var kul. Glömmer alltid att ta bilder! Får påminna mig själv nästa gång.

I skrivväg händer det inte så mycket, hoppas på att hinna komma igång med strukturen under nästa vecka. Har hunnit läsa en del under tiden som jag har varit sjuk (hela 3 böcker) och ska försöka hinna med att skriva recensioner på dem. Ett väldigt spännande recensionsexemplar hittade hem till mig så den ska jag planera in att läsa också. Brännmärkt av Lizette Edfeldt som är den första delen i en serie.

 

 
Leave a comment

Posted by on November 12, 2017 in Hänt i veckan

 

Leave a Reply

 
