RSS

NaNoWriMo

01 Nov

Idag börjar årets upplaga av NaNoWriMo och jag hade från början tänkt vara med, men med tanke på vilken sömn och energibrist jag har lidit och fortfarande lider av under de senaste två månaderna så känns 50 000 ord på 30 dagar som en omöjlighet. Jag kommer dock att koncentrera mig på skrivandet i det mån det går. Ska göra klart en detaljplanering kring mitt drakmanus och förhoppningsvis börja hinna skriva på den innan månaden är slut.

Och just ja, nu i veckan så fick vi en dålig nyhet. Vi har planerat att flytta i mitten av december men i tisdags damp nyheten ner om att den nya lägenheten inte kommer att bli klar! Man vet inte heller när det kommer att bli färdigt, suck. Så just nu är det lite kaos i tankarna om hur vi ska göra med planeringen när vi t.ex. redan har sagt upp Dantes förskoleplats och fått plats på en ny förskola i området vi skulle ha flyttat till. Men vad vore livet utan bekymmer och konflikter…

 
Leave a comment

Posted by on November 1, 2019 in Blandat

 

Leave a comment