RSS

Beskriv dig själv med boktitlar!

27 Jun

Hittade det här roliga inlägget hos BokZoem. Man ska helt enkelt beskriva sig själv med hjälp av boktitlar. Så här är jag som person 🙂

I Am Number Four
Jag är den fjärde och yngsta av mina syskon.

Allt jag säger är sant 
Jag är en uppriktig person och får dåligt samvete så fort jag ska ljuga, även om det bara är en vit lögn.

I Am Not a Serial Killer
Näh, en seriemördare är jag verkligen inte trots min morbida humor och fascination för lönnmördare.

A Long, Long Sleep
Jag sover som en stock och är ibland helt omöjligt att väcka. Varje morgon är en kamp att ta sig upp till jobbet.

Hunger
Jag är jämt hungrig! Fastän jag precis har stoppat i mig hur mycket mat som helst så kan jag bli hungrig igen inom en timme. Helt sjukt!

Wanderlove
Jag älskar att resa och har gjort en längre resa varje år under de senaste åren. Jag håller även på med något som kallas för Geocaching och har som mål att ta en cache i varje land jag besöker 🙂

 Hur skulle du beskriva dig själv med bara boktitlar?

 
6 Comments

Posted by on June 27, 2012 in Blandat

 

6 responses to “Beskriv dig själv med boktitlar!

  1. Miriam Tisander

    June 27, 2012 at 20:18

    Va mysigt inlägg =) Detta ska jag nog också göra nån gång!

     
  2. Man

    June 27, 2012 at 20:38

    Roligt! Ska göra ett responsinlägg på den här. :’)

     
  3. Zozzo

    June 27, 2012 at 23:44

    Vad kul att se ditt inlägg om det här ^^ Jag är precis som du när det gäller “Hunger”, oavsett hur mycket jag äter så blir jag hungrig direkt efteråt x)

     
  4. Bokparadiset

    June 28, 2012 at 08:59

    Vilket härligt inlägg!

     
  5. zirathi

    June 28, 2012 at 13:15

    Rolig idé! 🙂 Gjorde ett inlägg jag oxå http://fantasy03.blogg.se/2012/june/beskriv-dig-sjalv-med-boktitlar.html

    Hmm… fick visst göra ett wordpresskonto för att kunna kommentera

     
    • Anna - Boktycke

      June 28, 2012 at 21:37

      Oj, vad konstigt att du behövde göra ett wpkonto för att kunna kommentera :s Brukar gå bra annars med att bara ange namn och post.

       

Leave a comment