RSS

Äntligen är hon här!!!

06 May

Hallå bloggen! Det var flera veckor sist jag uppdaterade och det har minsann hänt en hel del sen sist. Det mest intressanta är att i onsdags (1:a maj) bestämde sig bebisen för att titta ut. Dante har fått en lillasyster och nu är vi en familj på fyra personer! Jag har alltid tänkt att jag vill ha tre barn men nu känns familjen helt komplett och det är en sån underbar känsla. ❤ ❤ ❤

5 minuter gammal

Jag är väldigt positivt överraskad över hur bra lillasyster sover, med Dante var den första tiden väldigt krävande, men denna gång känner jag mig förvånansvärt pigg trots amning dygnet runt. Vi får väl se hur länge det håller i sig.

Med det sagt så kommer det att bli lite tomt på bloggen ett tag, men förhoppningsvis så sover bebisen bättre och bättre och jag orkar så småningom ta upp både skrivandet och bloggandet igen.

(nästan) 5 dagar gammal

 
4 Comments

Posted by on May 6, 2019 in Blandat

 

4 responses to “Äntligen är hon här!!!

  1. Littermentärt - Anna Maja

    May 6, 2019 at 18:14

    Åh så underbar hon är! Stort grattis till tösen 😀

     
  2. Therése

    May 17, 2019 at 20:58

    Grattis till er lilla tjej! 1/5 är ett bra datum tycker jag, min lilla kille fyllde ett då:)

     
    • Anna - Boktycke

      May 17, 2019 at 21:46

      Tack! Håller med om att det är ett bra datum, man är ju alltid ledig på sin födelsedag 😀 Grattis i efterskott till din pojke!

       

Leave a comment